جراحی لیپوماتیک بازو چگونه میباشد؟

سه شنبه 9 آذر 1395
15:57
علی

در این مطلب میکوشیم تا شما عزیزان را با چگونگی انجام جراحی لیپوماتیک بازو بیشتر آشنا کنیم.در ادامه این مطلب به برخی نکات مهم و ضروری پیرامون جراحی لیپوماتیک بازو میپردازیم.

بازو ها نقش بسیار مهمی در اندام دارند ، به جرات می توان گفت که چاق بودن بازو ها در درشتی اندام نقش به سزایی دارد و فردی که بازو های بزرگ و برجسته ای دارد نسبت به سایر افراد چاق تر به نظر می رسد .
در بسیاری از افراد اضافه وزن به صورت متمرکز در بازو ها دیده می شود، در واقع تجمع چربی در این دسته افراد در قسمت بازو ها وجود دارد که می تواند تناسب اندام و فرم کلی بدن را دچار تغییر کند .

لاغر کردن بازو با ورزش

یکی از روش های مفید برای لاغر کردن و کاهش سایز بازو ها ورزش های بدنسازی است، که با استفاده از وزنه های مخصوص عضلات بازو را درگیر و سایز آن را کاهش می دهد . اما بازو یکی از اندام های بسیار سخت برای کاهش وزن محسوب می شود که آب کردن میزان بسیار کمی از چربی های آن دشوار است . یک ورزشکار مدت ها تمرین و رژیم غذایی را مد نظر قرار می دهد تا به سایز ایده آلی از بازو ها برسد .


لیپوماتیک بازو


لاغر کردن سریع بازو ها در یک جلسه

یکی از روش های سریع و بدون دردسر لیپوماتیک است ، به کمک روش لیپوماتیک می توانید اندامی مانند بازو که برای لاغر شدن بسیار سخت است را لاغر و خوش فرم نمایید .
لیپوماتیک به صورت اختصاصی برروی سلول های چربی تاثیر می گذارد و مانع از افزایش تعداد سلول های چربی می شود ، لیپوماتیک کم تهاجم و بی خطر است و می تواند در طول تنها یک جلسه میزان قابل توجهی از چربی های بدن را کاهش دهد .

لیپوماتیک بازو

لیپوماتیک بازو با استفاده از دستگاه لیپوماتیک می تواند ایده آل ذهنی شما را ایجاد نماید، برای این اقدام نیاز به ایجاد یک شکاف بسیار کوچک خواهیم داشت تا با ورود میله ی لیپوماتیک به بافت چربی، سلول های چربی را بیرون بکشیم. این روش که بسیار سریع و بی خطر است در طول تنها یک جلسه و کمتر از دو ساعت انجام می شود . بعد از جراحی مختصری درد و تورم وجود دارد که طی روزهای آینده بر طرف خواهد شد . این روش به صورت هم زمان باعث لیفت پوست بازو نیز می شود و از افتادگی آن جلوگیری می نماید .

منبع:http://nayzi-clinic.com


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات پزشکی پوست و مو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]